2009 om lite mer än ett dygn !

Hello !
igår så åkte jag hem till anna och var med julia där , vi hade jättekul. det ända vi gjorde var att göra  "carlsson" eller som man vanligtvis brukar kalla det flygplanet. det är när ena personen ligger på marken med benen uppåt och när den andra personen lägger sej med magen på fötterna och så håller man händerna med den andra personen så att man ligger på den personen i luften ! inte för att det var en så bra förklarning men det var iaf nånting. efter det så kom pappa och hämtade mej och jag åkte hem för att äta och sen packa eftersom att jag skulle soav hos anna. när jag väl kom dit började vi att göra en film och det gick jättebra , eller vi säger det ;) den blev iaf rolig ! och sen idag så åkte vi till centrum för att anna och julia skulle köpa lite kläder. dem köpte 12 strumpor var för 100 kr. fast anna råkade ta 11 st fast när vi väl mäsrkte det så orkade hon inte gå tillbaka :)
Puss // cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0