ACHO!!!!

Förlåt om jag inte har hört av mej på länge men jag mår inte särskilt bra! jag är asförkyld och har feber. min julafton blev perfekt och jag fick kläder, smycken , smink och sen så kommer jag att få en ny mobil och comviq så fort mitt abonemang är slut. men ni får hjälpa mej för jag har ingen aning om vilken mobil jag ska köpa! imorrn så ska jag till min farmor för att mamma skka jobba och jag orkar inte vara hemma eftersom att jag aldrig får ro det är inte särskilt roligt jag lovar. så här såg jag ut på julafton :

det blev inte en särskilt bra bild men jag hade bråttom. nu så ska jag forsätta och sitta och snora:( hej då!
puss // cia

Kommentarer
Postat av: olivia <3

finig du va, jag är oxå sjuk förkyld o halsfluss :)<3

2008-12-27 @ 22:50:43
URL: http://lillenolivia.blogspot.com
Postat av: det du

vem bryr seej om vilken klänning du har! int säskilt bra blogg.... disssss

2009-01-02 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0