Drömmar med vingesus, under oss sia...

Fan vad skön dag! Först vaknade jag klockan 5 och sen tog jag 6 bussen med emma och ella. Vi hade väldigt mycket tur. Dem öppnade centrum precis när vi kom och då fick vi gå en hemlig väg in till skolan med våran mattant som hade suttit på bussen.då fick vi glass:) det var gott. Men problemet var att inget var öppet, så vi lekte att vi var inbrottstjuvar och gjorde en film. Då försökte vi öppna dörren in till våran avdelning med att bibliotektskort. Inte för att det gick så bra men det var kul. Tillslut så kom en städerska och öppnade. Sen 20 över 8 så hade vi luciatåg i matsalen. Sen så hade vi ett til 20 i 10. Och sen så fick vi ha lunch 12.10. Medans vi väntade satte vi oss vid sofforna. Då kom några killar och började kasta mosade mandariner och äckliga trasor på oss. Men då kom en kille som gick typ i nian och hjälpte oss. Sen så hade vi bara svenska tills filmen vi kollade på tog slut. Så dagen blev askort. Innan jag åkte hem så stog emma och jag och kramades länga, för hon ska åka till kanarieörna så jag kommer typ inte se henne på jättelänge:( När jag kom hem gick jag ut med hunden och sen så åkte mamma och jag till hilips dagis och skulle kolla på när dem hade lucia. Gud vad dem är söta! Snart ska jag på träning och jag hoppas att vi gör program. Puss//Cia


Här försöker emma låsa upp dörren med kortet!

Och här är min brorsa som tomte:)

Kommentarer
Postat av: emma

haha , vi försökte göra inbrott på skolan <3

2008-12-26 @ 16:41:40
URL: http://emwaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0