Du åtalas här med till...

Idag så antar jag att det knappt hände nåt i skolan, bara att det var väldigt tråkigt. Sen fick jag jätteont i halsen efter musiken så vem vet om jag kommer unna sjunga imorrn.Efter skolan var jag med emma, vi börja med att bli tvingade till att gå ut med hunden. Sen så kom vi hem och parat och åt godis. Och så sjöng vi självklart en låt som hon hade lyssnat på hela dagen, så den hade fastnat. Det var den här lilla melodifestivals låte: Du e det vackraste jag vet bla, bla, bla...
Sen så var det ju hon som gifte sej så vill dem skilja dej nu. och då ska jag va emmas advokat. Så vi började förberedda ett litet tal och sånt. Det blev jättebra så jag tror vi kommer vinna fallet:) Vi hörs, puss//Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0