fyra dagar till jul!

Som sagt så han jag inte skriva igår. men jag hade jättekul, anna och jag bjöd med några killar och några fler tjejer det var jättekul. vi åkte hem till en av killarna och då fick anna en garvattack och eftersom att hon har så jävla skönt garv så börja jag också garva. om ni undrar vrf hon garva var det för att dem hade ett rosa badrum. på träningen så skulle två av killarna kolla så vi kom två timmar tidigare bara för att dem ville lära sej flickis och om jag ska va ärlig så gick det inte ett dugg bra. sen så försökte vi lära dem våran dans men dem gjorde helt fel och det var ganska kul att se. efter en halvtimme av våran träning så var dem tvungna att gå hem. på träningen så övade vi på julprogrammet och fick lära oss det sista. på söndag så ska vi ha uppvisning. idag så ska vi få gäster och då ska vi spela ett jätteroligt spel och få träffa en sjumånaders bebis. innan det ska jag åka och handla en choklad till mina tränare och sen ska jag se på en kompis juluppvisning hon heter lovisa och går också på cheerleading fast i ett annat lag. nu ska jag åka och handla choklad.  
puss //Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0