Hemma hos åsa

Hej, idag (torsdag) så blev det ingen matte, för att mågra tjejer i våran klass börja bråka och då blev det värsta fighten! Det var ganska läskigt eftersom att dem börja slåss och man blir ju ganska rädd, om nått skulle hända. Sen blev också en tjej i våran klass över körd, iförsej så blev det bara över foten så hon stukade hon bara den. Men vem vet vad som kunde ha hänt, polisen och ambulansen kom och allting, jag hade hunnit åka hem som tur var. Jag hade inte velat se det! Nu så kom jag nyss hem från skolan och snart ska jag hem till min kompis emma, och där ska också en annan emma och ella komma dit, och efter det så ska vi ta bussen hem till våran sånglärare. Ni förstår  vi ska ha ett litet luciatåg inför styrelsen, och då valde hon tre från varje stämma. Och då blev vi valda och några fler. Igår så "gifte" sej ebba och emma. Det var jättekul, dem gifte sej i skolan och jag var brudtärna. Kommer lägga in bilder när jag kommer hem sen. Sen så kommer jag skriva ett till inlägg om hur det gick på luciatåget, kanske tar några bilder där också, nu måste jag fixa mej. PUSS//Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0