hur knäpp får man va ?

Snacka om knäpp. Bara för att min hund (ville) kissade inmohus så tyckte pappa att han skulle sätta på honom en blöja. det såg ganska kul ut:) jag e inte på så mycket blogghumör men jag tänker berätta om igår och idag. igår så fick vi sluta 20 över12 för att vi inte hade någon gympa eller kör. efter det så åkte jag hem till anna och försökte lära henne julprogrammet. sen så tränade vi och då boxades vi, det var jätte kul men jobbigt. Och bara för att jag ansträngde mej så skakar min hand, det ee ganska läskigt. idag slutade vi efter lunchen efetrsom att lärarna var tvugna att öva inför julshowen dem ska ha på fredag. då kom pappa och hämta mej och sen så åkte vi till bp och nu är jag hemma och gör inget. imorgon så ska jag va me anna och vi ska gå och köpa julklappar så jag vet inte om jag hinner skiva imorrn.

här är ville i blöja, tycker synd om honom;)
Puss//Cia

Kommentarer
Postat av: olivia

ville <3

hejsan cia det är olivia :), har skapat ny blogg nu heter lillenolivia.blogspot.com <3

ses på fredag :)

2008-12-18 @ 19:23:21
URL: http://lillenolivia.blogspot.com
Postat av: olivia <3

HAHAH stackarn din pappa = med tokig ?

säg det :)

2008-12-18 @ 20:47:31
URL: http://lillenolivia.blogspot.com
Postat av: olivia <3

HAHAH stackarn din pappa = med tokig ?

säg det :)

2008-12-18 @ 20:47:56
URL: http://lillenolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0