Lagnö!

Allting gick bra för pappa som tur är. Det var bara en vanlig nakcspärr så nu är allting bra. På lagnö idag var det jätte kul, vi gjorde nästam klart hela programmet, fast vi kunde inte göra hela för att dem ändra lite och då blev det fel i musiken. så dem ska fixa det hemma. Efter dt så kom farfar till runstensskolan och hämtade mej där. När jag kom hem så hade mamma köpt en tröja och mjukisbyxor, och så hade hon köpt en jätte bra film. nu så sitter jag och äter en quesadilla, det är en mexikansk mat. Det är jätte gott. Och så tvingar självklart min brorsa mej att kolla på dinousariefilmer. Jättekul!
Puss//Cia
Här kommer bilder från igår:

 
Jag gjorde miniatyr för den e asful!


Kommentarer
Postat av: michelle

gott :)

haha

2008-12-07 @ 18:28:48
URL: http://michellesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0