Ledig

Idag så var vi lediga, så skönt, det behövde jag mycket. Alldeles nyss så tog jag ut en liten jättesöt mus ur huset. För annars hade nog katten ätit upp den. Apropå bilderna från igår blevdet inga för jag hann inte. för egentligen skulle vi ha en timmes middag och tid på att fixa sej men eftresom att det blev nått fel med den sista låten så drog dem över tiden så vi fick typ bara 45min på oss. plus att det var långkö till burgerking. så jag inte ta några foton. så jag tog ett foto idag på vad jag hade på mej.

Det blev inte en särskilt bra bild men det var det jag kunde ta för jag hann inte ta en hemma när jag hade det på mej. när jag var hemma idag så slappade jag mest. men sen innan mina syskon kom hem ville mamma att jag skulle slå in deras julklappar så att vi kunde lägga dem under sängen. men min mamma var så smart så hon glömde vart hon hade lagt det så det blev inget. efter det så åkte jag och spela saxofon och eftersom det var sista gången så fick vi bular och så spelade vi bara jullåtar:)
Puss// Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0