misslyckad juluppvisnig:(

Tjoho<3
igår var det jättekul med gäster och vi spelade ett roligt spel, bebisen som var där var jättesöt! idag så åkte vi till haningecentrum för att träffa några vänner, och bestämma vilken mat vi skulle ta me oss på julafton. när vi satt pch åt så ställde sej mamma upp och gjorde inbakade flätor på mej eftersom att vi skulle ha juluppvisnig i torvalla. när jag kom dit var jag en halvtimma tidigare men ändå så var demflesta där. på själva uppvisningen gick det skit! bara för att någragjorde fel efter halva programmet så gjorde alla det och det blev bara skit:( hoppas det blir bättre nästa gång. 
nu kommer den assöta bebisen:

här är min syrra med honom...

och här är jag:) ni måste medge att han e assöt!
Puss // cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0