Nej...

Gissa vad som hände ? Pappa ligger på sjukhus! När han åkte bil så fick han typ asont i nacken så han körde lite åt sidan sen så kunde han knappt röra sej! så en kille som körde där stanna och hitta honom och ringde till en ambulans. Så snart så kan han komma hem. Klockan 11 så åkte jag, min syrra och min brorsa hem till min farmor och bakade. Det var jättekul. Men eftrsom mamma jobbar och pappa ligger på sjukhus så kommer vi få sova här, vi var nyss och hämta våra kläder. Imorgon så ska jag och laget åka till lagnö, det ligger typ en timma här ifrån. Där ska vi träna hela programmet och finslipa det. Och så ska vi självklart bygga. Det dåliga är att vi inte får välja vem man ska åka med. Bilder om pepparkakor kommer imorrn eftersom att jag onte får installera programmet här. VI syns// Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0