OMG!!

Gissa vad? Pappa fick åka ambulans igen, jag grät till och med på bussen när jag fick höra det(pinsamt) så mamma kunde inte följa me att köpa ett lucialinne som jag behövde idag! så när jag kom hem så sprang jag in i huset packade ner glitter och ljus och sen så sprang jag till bussen. När jag sprang hemifrån var klockan 47 och bussen gick 48 så jag trodde jag hade missat den. Men jag sprang ändå allt vad jag kunde så att jag iaf försökte hinna med och gissa, jag hann:) på haninge c hittade jag erika och miranda så jag gick med dem. Men jag hittade inget llucia linne:( så jag fick låna erikas eftersom att hon inte skulle va me för att hon har ljusfobi. Lucia tåget gick det riktigt bra. Förutom att det inte lät helt perfekt:S Puss//Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0