Pizza hut!

Tjo, Idag så följde jag me emma hem, då åt vi lusse bullar och mackor. Det var gott(emmas familj hade bakart dagen innan) Efter det så körde vi värsta ståpåhänder tävlingen med massor av konstiga kategorier, och jag vann. Sen typ tio över fem så gick jag och emma till pizza hut för att vi skulle äta där med klassen. Vi had jättekul! Sen när vi skulle ta glass så blev det ganska misslyckat för alla. Och sen så var erika taskig, hon hällde peppar på nathalis glass(av misstag) Det var synd om henne, som tur var fick man ta så mycket man ville. Sen på slutet så gick ebba runt och fråga alla om dem ville smaka på en cola som de hade blandat om , de had hällt socker, peppar och salt i den. Ni vill inte eta vad den smaka:S Sen så tog jag massor av bilder som kommer lite längre ner. messa elr ring om ni vill veta mer// puss cia



Nu hade vi äntligen fått maten:)
 
Och sen blev alla rätt trötta:(

Men till slut orkade alla skåla:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0