Cheer!!

Hejsan<33
Idag började dagen med att jag vakna klockan 9 och åt ägg och macka till frukost. Efter det så kollade vi på en film med familjen. jag vet att det är lite konstigt men det var bara för att filmen var på tv. Nu så har det äntligen börjat snöa, snacka om att jag blev förvånad när jag skulle ut med hunden. Tänk, då blir det snart jul!! YES. Klockan fyra så ska jag till runstens skolan och träna. Idag så ska vi göra programet, ska bli kul. Efter det så får jag byta om och sätta på mej fin kläder för direkt efter min träning så ska hela familjen hem till några vänner och äta middag. Då ska jag ,min syrra och alexsandra kolla på en film, det gör vi typ varje gång vi är där. Och vi brukar komma hem ganska sent så jag kommer antagligen att gå och lägga mej på direkten.(vi brukar komma hem vid 10-12) Fast eftersom det är skola imorgon så kommer vi nog inte stanna så länge, vi får se. Nu så mste jag fixa mej till träningen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0