Gud!!

Idag så hade vi den jävla promotion saken igen, och då var det en kille i fyra som nästan svimma, och sen så spydde han:S Dt var äckligt, så ingen fick gå in i den där toan. Och på engelskan så fick vi julpynta, det fick vi göra igår på So:n. Eftersom att vi har haft promotion hela veckan fick vi sluta kvart i ett, direkt efter musiken. Efter skolan kom jag hem och mamma och jag åkte till haninge centrum. Där köpte jag typ en kofta, en tröja till jul konserten, en klänning till julafton, några smycken och sen mjukisbyxor. Snart ska jag till bussen för att åka till träningen me emma. Då ska vi volta som vanligt. Då ska vi ta en buss som kommer en timma innan träningen för att vi vill kolla på dem seniorerna. Dem e asduktiga! Sen slutar träninge halvnio. Då ska jag komma hem och slappa. MÅste fixa mej til träningen nu, hejdå//Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0