Hej igen

Träningen gick ganska bra, vi typ gjorde bara program, den här Tjejen som skulle träna oss var inte så hård som jag trodde. Jag trodde att vi skulle få göra arm hävningar varje gång man gjorde fel, men så blev det inte. Hon var mest petig, och hon ändrade ganska mycket.Imorgon så ska vi ha promotion, då ska vi med klassen(jag går i sångklass) och åka runt till olika skolor och sjunga för treor, så att de ska bli intresserade och ska vilja börja. Problemet är att jag hade inte tänkt på att jag kunde åka själv till åbyskolan, så pappa ringde till min sånglärare och sa det. Men hon blev as sur! Bara för att jag inte hade lämnat in en lapp!!  Lite störande men jag fick i all fall åka själv, PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

haha , lämna in lapp i tid nästa gång hehe <3

2008-11-23 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0