Lör 22/11

Idag=tråkigt, jag lovar. Jag skulle ha vart me emma, men jag han aldrig ringa innan jag skule till barnensplanet! Så jag var där hela dagen och lekte me min syrra och brorsa, men sen typ efter att vi hade vart där en stund så gjorde jag illa knät jättemycket, så jag haltar nu, jag kan inte äns böja benet!! Det är asjobbigt plus att jag har träningsverk i magen, så jag känner mej förlamad. Och sen ska jag ju träna imorgon, jättekul med ett jobbigt knä:) Men då ska typ vi kaske få veta vilka som kommer att bli reserver(för vi är för många) och sen vilka som blir toppar. Men också så ska typ en tränare som heter Kamilla och hon ska typ hjälpa oss med armrörelser, det ska bli läskigt för dem säger att hon är jätte hård. Så det kommmer antaglgen att bli armhävningar och sånt. Just nu så skriver jag i reklamen av bring it on, det är en cheerleading film om ni undrar, har inte mer att säga så hejdå/Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0