Saxofon

Idag så var jag i skolan som vanligt och typ inget hände. Efter det så kom pappa med min saxofon och sen klockan fyra så hade jag saxofon. Efter det så väntar jag ppå en kompis för att vi går och äter i brb centrum, för att vi har orkester, så ingen av oss hinner åka hem. SÅ det blir alltid en lång dag på tisdagar, men den blir rolig. Jag kommer typ hem vid sju efter det. Imorrn så ska jag kanske va med lovia men det kanske inte går eftersom att jag kanske ska till haninge c med mamma för att köpa kläder, men vi får se. Jag hoppas att det går, fast jag vill göra båda sakerna. Just nu är jag vid datorn och gör inte särskilt mycket egentligen gick jag bara inför att skriva i min blogg och sen se om lovisa loggar in på msn så att vi kan prata om det, så medans får jag hitta på nått. See you later alligator:P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas vi kan vara nån annan dag :D



Puss på dej <3

2008-11-19 @ 18:05:04
URL: http://lovisis.devote.se
Postat av: Cia

det hoppas jag också, Puss på dej<3

2008-11-20 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0