Tisdag

Idag så var jag i den tråkiga skola som vanligt, som tur var så hade vi bara matte i 20minuter. Våran lärare skulle typ till tandläkaren.Idag så slutade vi typ tio över två. Efter skolan så hade jag träning. Egentligen så skulle vi börja klockan fem men eftersom det hade blivit fel med bokningen så fick vi vänta i en timma innan vi fick träna alltså enda till klockan sju, det var väldigt jobbigt. När vi väl börja så bröjade vi öva på dansen och ramsan. När jag kom hem så duschade jag och åt. Just nu så håller jag på att kolla påugy betty och senså är det dags för desperate housewifes.
Hej då:)


Kommentarer
Postat av: emma

haha , vi slutade tio över 3 '')

2008-11-04 @ 21:41:11
URL: http://emwaas.blogg.se/
Postat av: Cia

Opps:P

2008-11-05 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0