Torsdag

Hej,idag var jag i skolan som vanligt, men idag var jag där till tjugo i fyra. Vi slutar as sent på torsdagar.Men jag glömde pengar hemma så jag fick smaka macka av andra, annars så hade jag nog dött av hunger. Efter det så kom mamma och hämta så åkte vi hem. Sen så tränade jag klockan fem så det blev lite stressigt.Men det gick, på träningen typ byggde vi och sen så hade vi lite kondition. Om ni undrar vrf jag inte har skrivit på min blogg på länge är det för att jag inte har hunnit. Igår så hade vi klass fest i matasalen det var jättekul. Nu är problemet bara att jag inte kan lägga in bilder för att sladden till datan har försvunnit, så jag får försöka hitta den. Imorgon är det fredag, JIPPI! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0