Torvalla

Tjohej<3
Idag så hände typ inget, idag va det den längsta dagen på hela veckan i skolan. Vi slutar tjugo i fyra, det asjobbigt! Så att man inte ska bli hungrig så brukar vi gå till centrum och köpa typ fem baguetter för tio kronor. Efter det tog jag bussen och kom hem vid kvart övre fyra, så jag sprang in hämta min träningskläder bytte om och sprang till bussen, Sen kom emma på vid folkparken. När vi kom till fredrika bremer så gick vi myrsteg (eftersom det var så halt) till vikigaskolan. På träningen så voltade vi lite, byggde och sen så hade vi lite styrka och kondis. Och sen så övade vi på rörelser lite. Imorgon så ska jag åka till torvalla med emma, anna, ebba och kanske några killar, men antagligen inte. Efter det så ska jag och anna äta där sen så ska vi träna, i en av deras hallar, då ska vi bara volta och då har jag bestämmt att min spagathandvolter ska bli bättre. Nåja nu måste jag forsätta kolla på criminla minds.SYNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0