Haninge centrum

Hej:)
Jag kom nyss hem från att ha ätit middag med några av mammas vänner med min mamma och min mormor på en restaurang inne i stan:) vi hade jättekul. Innan det var jag min syrra, min mormor och jag i haninge centrum. Där köpte vi kläder till min 6månaders kusin. Och sen så åt vi på Oleary's. hej då:)
                             Här kommer några bilder från haninge centrum:
                                                       
                                                        Sophie i glitter:)
                           
                                                  Väst på h&m (storlek 80)
                           
                                                     Byxor på h&m
                                                 
                                                   Och haklappar:P
                                      
                                              Oleary's            Mcflurry mums...

Kommentarer
Postat av: det du!

haha ofta du åker in till haninge centrum töööönt, stan är ju inne!!!! haha disssss

2009-01-02 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0