Kul natt:P

Hejhej<3
I morse vaknade jag klockan halv sju eftersom jag skulle till flygplatsen, min mormor skulle tbx till mexico:(
Just nu är jag hos anna med olivia vi ska nämligen sova där, det ska bli skit kul! Vi kom hit ungefär vid klockan 11 Och vi hade jättekul. Sen så åkte vi till haninge centrum, där så provade vi lite kläder och åt mjukglass med chokladströssel, jättegott. Imorrn så ska jag på halloween fest. det ska bli så jäkla kul:) som tur är så är det inga småbarn där, utan
det ska bara bli stora barn som är där;) Nåja nu måste jag gå, de börjar bli ganska trötta på att jag sitter vid datorn, iförsej så satt d typ vid datorn i en timma var, snacka om jobbigt. Har bara suttit i 15 min, tänk skillnaden! Nåja nu måste jag verkligen gå så att d inte tckr att jag också är jobbigt, ni vet måste föregå som gott exempel;)
Hej då

 P.S. Lägger  in bilder imorrn eftersom jag är hos anna.

 
De arbetar med mitt hår

Här hoppar vi lite:)
 
anna sminkade oss jätte fint
 
         Allihopa                         Jag
               
              Och olivia  Vi är i ur och penn om ni undrar        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0