ÅÄÖ

Som ni kanske määrker såå ar jag tillbacks i sverige eftersom att jag kan skriva åä och ö ! Det var såå jäävla sköönt i miami såå ni anar inte :) Vi var påå disney world, vi var på miami beach och vi var typ ööverallt. men nu äär jag tillbacks och det äär väldigt sköönt. Idag såå kommer anna hem till mej och ska sova häär. hon kommer direkt från landet det är drf hon kommer såå sent. Föörresten efter mitt sista inlägg så har statistiken säänkt en aning. sluta inte kolla om jag inte skriver pååå läänge. kolla in varje dag och se om jag skriver nååt. Glööm inte det. Ni vet att ni älskar mej / Cia

Kommentarer
Postat av: emma

haha välkommen tbx till svarige hjärtat :D <3

2009-04-14 @ 12:45:18
URL: http://emwaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0