Festich!

Hejhej , nu åkte olivia nyss. igår på annas fest så hade vi jättekul ! dem som var bjudna var : mickis, olivia , julia och jag . vi had askul och eftersom att dte var övernattningsfest så sov alla över där. Jag hade jättekul och jag hoppas dem andra också hade dte. Idag så skulle olivia åka med oss eftersom att vi skulle släppa av henne hemma hos henne , men hon följde med hem till mej för att hon skulle hjälpa oss att hitta min bortspringda jobbiga hund. vi hitta honom efter typ fyrtio minuter och då fick vi glass av pappa, så det var mysigt. när vi kom tbx till mej satte vi oss vid tv:n och kolla på bring it on! hahha, fast hon hann bara se början för sen skulle hon hem. Idag har vi träning från 17.45-20.30. så det ska bli kul . Nu måste jag gå ! Ni vet att ni älskar mej! / Cia

Kommentarer
Postat av: oliva<3

så jäkla kul vi hade :-)<3

2009-04-19 @ 15:46:59
URL: http://hellolivia.blogg.se/
Postat av: Mino

Hejsan!

haft en bra helg?

2009-04-19 @ 17:36:30
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0