Filmkväll med kusin ! <3

Hejhej. igår så hade vi påskmiddag hemma hos min farmor och farfar. mina kusiner kom också och jag hade jättekul ! när vi fika så fick alla typ värsta garvattacken. Askul!!!!! efter det så skjutsade min farmor mej hem till min kusin eftersom att jag skulle sova där <333 jag kom dit vid sju eller nått och då pratade vi lite. efter det så kollade vi på film:
Money talks, The texas chainsaw massacre och Mr bean the movie! Det var jättekul. Money talks var rätt så bra texas.... var jätteäcklig, läskig och spännande. Jag låg och höll om en docka som hon hade i sin säng. och Mr bean var jätte rolig fast min kusin somnade efter halva filmen, HAHAH! Idag skulle jag ha vart med anna och haft jättekul men jag fick inte för min bajspappa :( jag ä rledsen anna. just nu har vi gäster hemma. imorn så börjar skolan :'( bajs jag har vant mej med att inte vara i skolan i fyra veckor så jag slipper hellre lite till tack. men nepp. imorn så ska jag träna igen för första gången sen jag åkte iväg. Det ska bli jättekul. Nu måste jag gå tillbaks till gästerna. Ni vet att ni älskar mej / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0