förlåt !

Förlåt att jag inte skrev igår men efter att ha kommit tbx till sverige så har jag vart lite seg och igår hann jag verkligen inte. jagär jätteledsen. Iaf igår var jag med olivia och vi hade kul. sen 18-20.30 provtränade jag med jra. det gick väl bra antar jag och jag kom in ! Idag skulle vi ha slutat tjugo i fuýra men våran lärare var inte där så vi fick sluta tio i tre ! NAJS... Nu är jag hemma efter att ha gått ut med hunden. Imorgon är det fredag och jag kanske ska sova hos julia. hoppas jag får ! på lördag så ska jag på fest och om jag fr sova hos julia ska vi dit tsm. Imorgon är det också träning 17-19. JIPPIE ! Ni vet att ni älskar mej ! / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0