Fredag !

Hejhej, idag så hände inte särskilt mycket i skolan utan bara att vi hade håltimme p musikteorin. Under håltimmen låg emma och jag i sofforna och snacka och spela in med mobilen hur det låter när vi pratar , eftersom att det inte låter lika i huvet som i verkligheten. Efter skolan åkte jag och köpte present till anna som fyller år imorn. Hon blir tonåring ! Grattis till micaela som också blir tonåring fast idag ! älskar er båda. Idag ska jag ta halv fem bussen med emma och olivia till träningen. Vi ska träna till klockan sju och efter det ska jag ta bussen hem eftersom att både mamma och pappa jobbar och jag kan inte få skjuts av nån :( menmen.. så är det ibland. nej nu måste jag gå ! Ni vet att ni älskar mej!/ Cia

P.S. ett stort grattis till micael garpenklint ! Älskar dej gmn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0