TJOHEJ !

TJOHEJ, idag var det skola igen efter den långa helgen. Fast vi slutade ett istället för att våran musiklärare är sjuk så vi fick a svenskan tidigare nu. Så det var sjönt. efter det så var jag med några kompisar. Vi hade askul och roligast var när vi körde abc tror jag , haha. Ikväll blir det träning halv nio till tio. så jag kommer komma hem äta duscha och sen blir dte antaglingen sängdags för jag är ganska trött. Jag vet att mina inlägg är jättekorta men jag har  typ inget och skriva. Menmen... Imorogn så slutar vi tio över tre. funderar över att radera alla mina förra inlägg, vad tycker ni ? Ni får kommentera. Ni vet att ni älskar mej !/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0