TUESDAY.

Hallohallo, idag är det tisdag och det betyder skola och saxofon. Asså våran no och so lärare är verkligen knäpp och han liknar johnny depp som in i helvettet! Jag lovar. I skolan hade jag kul och det roligaste var nog när jag var i parken med anna och lovisa på lunchrasten. Det som är skönt är att vi har en timmes lunch ! Efter skolan satt jag med några kompisar när dem hade kvarsittning ( lärarn kommer och kollar till dem lite då och då) vi hade väldigt kul och dem jobbade typ ingenting ! Hahah, imorgon så kommer typ halva klassen följa med våran mentor till niornas musikal som dem ska och resten av oss kommer få ha gympa  !Så det blir kul. Efter som att vi bara är sju så kommer vi antagligen göra något kul. Sen klockan sex är det träning. hoppas vi gör nått kul! Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0