Dagens look

Hej igen!

Sitter nu vid mammas dator och har fått sladden nu. Längtar tills vi ska åka för det ända som kan underhålla mej just nu är att blogga. Hoppas att det finns ycket folk idag och att det inte är som igår då jag häll på att dö av tråkighet. men jag kan ju inte dö eftersom att mina läsare skulle bli så besvikna, haha....

Dagens look:

Shorts: H&M ( jättegamla!)
T-shirt: Gina tricot
Tub top under: Gina tricot

Jag vet att jag och mina kläder sre ut osm att det är trettio grader ute, men man svettar nästan ihjäl sej när man jobbar som igår då jag hade nästa tre lager på mej och tajta byxor. då höll jag på och dö! Jobbigt!!!!!!! det här är nog sista inlägget innan jag åker.

Kisses/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0