Nyduschad

Känner mej så mycket bättre nu efter en varm och skön dush. Så jag ska faktiskt jobba imorgon. fick nyss veta det, så det ska bli kul.hoppas bara att jag inte vaknar sjuk. fast det tror jag inte eftersom att jag mår bra nu. imorogn lovar jag också att blogga mycket inann jag åker. om en timma så ska jag sätta på tv:n oh kolla på paris hilton's my new bff. haha, det är så jävla töntigt att det blir kul! efter dte så ska jag kolla på film med faster. mysmys... fast innan my new bff börjar så måste jag göra kvällsmat. jag tror att jag ska äta våfflor. har inte ätit det på ett tag. resten av familjen ska äta pizza. hoppas bara att jag slipper gå efter den.

Kisses/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0