Franska

Idag hade jag föredraget om Cuba och det gick velle ganska bra tycker jag. Yes ! Vi hade ingen franska idag för att våran lärare inte var där. så amina och jag gick först till tyskan och fråga om vi fick va med där , men det fick vi inte, så vi gick till spanskan istället. snacka om att det var tråkigt och stökigt ! dem lärde sig typ inget. sen stannade jag i skolan efter och sen så spelade jag saxofon :(  Just nu sitter jag och lyssanr på musik , jag lyssnar typ på poker face , womenizer och samson. imorrn blir det träning , men jag vet inte om jag kommer kunna ge allt eftersom att jag har gjort illa nacken. vi syns imorgon. Puss / cia

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan nt du lägga in mer bilder och blogga mer ?

2009-02-04 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0