Gina tricot

I måndags var jag me emmorna och vi anmälde oss till att åka till romee alpin med fritisgården på måndag. jag längtar som in i helvettet. När vi var vid busshållplatsen så hittade vi ett presentkort från donken så vi bestämde oss för att gå till centrum och kolla om det fanns några pengar kvar. men det fanns bara fyra kronor :( EFter en stund fick vi tråkigt så vi messade lita folk om de ville komma. och det var bara alex och jasmin som kom ( jasmine är en kille ) Vi alla fick fem kronor var och självklart köpte vi godis för det ! Sen så kom jasmin på den dumma idén att vi skulle få ta me dem till vilken tjej affär som helst och ge dem kläder som de skulle sätta på sej. vi hittade jättefina kläder till dem och vi tog massor av kort som jag kommer lägga ut sen <3 Idag så spela jag saxofon ? vad mer , jo inget men vem bryr sig jag ska ändå vara me anna imorrn så. Vi syns puss // cia

Kommentarer
Postat av: emma

haha du glömde jimmy :P<3

2009-02-20 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0