Haha, kul ?

Fan vad kul jag hade idag alltså ! Det ända vi gjorde på torvalla var att putta i varann i bassängen. Det var askul och alla blev nerputtade , eller tror det ialla fall. På träningen blev vi tränade av juniorernas och seniorernas tränare, och jag tror faktiskt att vårat program har blivit lite bättre. Ialla fall när det gäller sig att spönna sig och att göra skarpa rörelser. Imorgon så blir det bio och barnensplanet med emma. vi ska kolla på i taket lyser stjärnor. Jag tror att den kommer vara ganska Egentligen skulle hon slagga hos mej men det blev inte så. För på söndagen så ska jag och familjen äta frukost hos några vänner. så det blir inte så kul för emma om hon måste åka hem vid tio. På frukosten kommer vi få träffa en bebis som bara är en vecka. Han är jätte söt ! Vi syns puss / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0