Helg

Gdu vad kul jag hade i helgen ! På fredagen så kollade jag och julia på min syrra när hon dansa sen åkte vi och träna. (hon går på gymnastik) När vi kom hem till mej tänkte vi kolla på halloween , men den hade inget ljud så då var det inget roligt. så vi kollade istället på en film med en jättekrokodil som åt upp människor. den var rätt så äcklig men samtidigt rolig. julia och jag satt typ och garva hela filmen. när vi la oss i sängen så låg vi och prata och sen så kliade vi varann. vi somnade typ kvart i ett eller nått sånt ;) vi vaknade tio på lördagen och vi åt mexikanska ägg till frukost. vi körde anden i flaskan , fast det blev inte lika verkligt som det brukar vara. Vid fyra åkte hela familjen till haninge centrum och åt på oleary´s. jag, julia och min syrra åt revbenspjäll med bbqsås. asgott. lite senare gick vi och kollade på kläder. jag hittade massor jag ville ha , men köpte inte nånting. det roliga var att vi stog och prova massor av roliga mössor som vi hittade. Vi hyrde också filmer: saw 5, la zona, kung fu panda och vattenhästen. idag så ska mamma, pappa ocj jag kolla på saw 5. men jag tror inte jag kommer våga :S idag blir det tränigen med bygg och progam. Här kommer bilder från igår:
 
                                                     
Här är ett gigantiskt hårspenne som jag hittade på gina tricot. den var lika stor som hela mitt huvud på breden !
    
    Här är julia och jag med mössor från stadium :) tyckte dem var fina... not !
  
                                                julia med en stor mössa.
                                              
                           Här är vi med väldigt fina mössor från hm !
 
                                                                                                                                                                                                 Och så den sista bilden på julia ! Sen räknade jag faktiskt ut att det bara är 28 dagar kvar till dm och att det bara är kvar 30 dagar tills jag åker till miami ! jag längatr , mycket ! fast tiden går lite väl fort, eller ! Puss / cia        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0