hihi

Idag är det fredag som vanligt och vi slutade som vanligt 15:40. Men det går faktiskt väldigt väldigt snabbt. Vi har först lästimme , slöjd , lunch , musik , matte , so  , no och sen engelska. Innan so:n sprang typ alla ner till elevservice för att köpa mackor för fem kronor. sen sprang emma och jag till centrum och köpte choklad. imorrn är det äntligen fredag och då blir det torvalla igen. Först ska jag bada där och sen ska jag träna. Jag hade tänkt lägga in lite bilder men det gick inte så ni får dem imorrn. Sen i helgen så ska jag och emma på bio och sen till barnens planet  ochsen så ska hon slagga hos mej. snacka om rolig vecka ! Puss / Cia <333



här är ninni !

och här är vackra anna i en tröja från cubus :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej va ful jag e :O

2009-02-20 @ 14:57:56
Postat av: Cia

haha... det tycker inte jag <33

2009-03-01 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0