IMORN BLIR DET ROMME !!!!

Nämen hej :D just nu ligger jag i emmas säng och kollar på lite bilder och bloggar. Imorgon blir det romme och jag längtar så mycket ! Hoppas bara inte att något tåg är försenat, då vet jag inte vad jag gör. snart är det träning och vi ska typ bara bygga. efter träningen ska jag följa me emma hem eftersom att jag ska slagga här. efter en stund ska vi typ gå till coop och köpa godis till bussresan. jag fick typ 230 kronor av pappa så att jag kan köpa mat , godis och fika. det blev inte en så bra uppdatering i helgen men jag har inte mått så bra och har typ inte orkat. i fredags blev det inget slagg hos nellie fö rmej bara för att pappa inte tyckte jag skulle åka dit bara fö ratt jag inte hade vart i skolan. gud vad jag blev sur på honom. men istället stannade pappa och jag hemma och kollade på saw 5. den var så jävla äcklig ! igår var jag och familjen hos min farfar och åt middag för att min farfar fyllde år. mina kusiner var där ochn vi hade jättekul . nu måste jag gå ! puss / cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0