Jag håller mina löften !

Hej ! just nu är klockan 22:22 och jag är rätt så trött så jag tror att jag kommer att lägga mej tidigt idag. egentligen så skulle jag följa med sophie på hennes ridning men ist åkte jag hem till anna och var där en stund. olivia var också där och det ända vi gjorde var att ligga och garva åt saker som inte ens var roligt. helt knäppt ! haha... imorrn blir det eriks.... men jag kommer bara åka dit med syrran , brorsan och pappa. efter det så ska jag komma hem och då kanske jag kanske baka semlor med mamma. MUMS !!  Nu tror jag att jag ska till min säng och slappa. behöver verkligen det ! puss / cia

P.S om ni undrar vrf jag inte har lagt in några bilder på länge är det för att min mobil inte funkar så jag använder en annan mobil medans. och vi har ingen datasladd till den. men så fort jag får en ny så kommer det bilder. jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0