KNÄPPT !?

Det är helt puckat. jag skrev inte igår bara för att i mitt huvud så trodde jag att jag redan hade skrivit men när jag väl kollade i min blogg idag så märkte jag att jag tydligen inte hade skrivit. Det gick bra på eriksdalsbadet och det var jätteku. jag vet att jag sa att jag skulle baka semlor men det blev aldrig av eftersom att mamma var så trött. Så vi ska göra det idag ist när hon har kommit hem från jobbet. idag är det fredag och det betyder att det är träning idag. jippie ! känns som att jag inte  har tränat på evigheter. tänk, bara två veckor kvar till dm !!!! ska bli så kul men ändå läskigt. nsta helg ska vi ha läger med laget på lagnö. det ska bli kul. först ska vi typ träna hela dagen och sen på kvällen ska vi ha lagmys och kolla på filmer och ha frågesporter. sen ska vi vakna vid halvnio-nio och äta frukost och sen träna ända tills vi ska hem ! det ska bli kul. kommer lägga in ett blondintest senare idag som jag har snott från emma. hoppas det är okej ! Puss / cia


Kommentarer
Postat av: emma

haha självklart <3

2009-02-27 @ 22:26:14
URL: http://emwaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0