lördag

Hejs, fan vad det gick bra på träningen igår. asså det känndes som att det gick super ! Sista gången vi körde programmet körde vi det med dräkterna på. alla var jätte söta !! Efter det tog vi massor av foton med hela laget. sen gick typ alla och tog bilder. men jag kunde inte ta några eftersom att jag hade glömt min mobil hemma. Tänk tjejer, det är bara två veckor kvar till DM. VI KOMMER ATT ÄGA ALLA !!! LOVE YOU. innan jag åkte till träningen så bakade mamma och jag semlor. så när jag kom hem stog det semlor och väntade på mej ;) det var jätte gott. idag har jag inget att göra. hade tänkt ringa till nån. ikväll så ska vi jag, syrran och bororsan att sova hos min farmor eftersom att mamma och pappa ska på bio. hoppas bara att jag får nått att göra till idag. Ring gärna mej om ni inte har nått att göra. Puss / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0