skit ledsen :'(

jag är så jävla ledsen att jag inte skrivit på länge. jag har haft så mycket att tänka på och har inte kunnat tänka klart , och då kan man ju inte skriva, eller ? det tycker i alla fall inte jag. emma och jag tyckte fil´men var både bra och rolig, så jag rekommenderar att ni ska åka och kolla på den. på måndagen åkte emma och jag till bp och vi stannade där från halv tre till sju. vi hann vara där jättelänge. det som var tråkigt var att dem har ju ett bollhav , och då kommer det typ hundra stycken ( jg menar det!) utanför, ja emma och jag var tvungen att plocka upp allihopa !! väldigt jobbigt. idag så åkte emma hem från skolan för att hon mådde dåligt :( så det var lite synd ! och jag åkte till  tandläkaren , och som tur är hade jag inte några hål :D imorrn blir det träning och eftersom att jag fick ankan (man får den om man är duktig) så måste jag ta me mej den :( idag så stannade jag efter skolan som vanligt för att spela saxofon , men emdans jag vänta hade vi snökrig as kul ! på fredag är det fredag den trettonde och då ska kanske julia komma hem till mej efter hennes träning och vi ska kolla på "fredag den trettonde" dem säger att den är bra och läskig. jag har inte så mycket i huvudet läängre så jag kommer börja skriva som vanligt igen !   
         
                                                            Här är bilder från måndags:
                                
      vi hann bara ta kort på den ena délen av barnens planet. Om ni kollar noga hittar ni emma där uppe ! 
                                
                                  Om nui undrar vad det är för kille var det nån kille som var där och lekte :)
                               
                                                              Här är jag inuti en hoppborg.       
                               
                                                                          Hoppborgen.
                                             
                                                                   lite stutsmattor.
                              
                                                Det här är en målning som finns vid studsmattorna
                              
                         Och emma med en påse av bollar från bollhavet, vi fick typ ta upp tio såna påsar !   
                                                                         Love you // cia <3
            
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0