Yes , imorgon är det fredag :D

Gud vad jag längtar till imorrn. då är det fredag den trettonde och julia ska va hela dan. först ska vi typ vara hos henne sen ska hon åka och träna i tyresö och jag i torvalla, sen åker hon till torvalla och åker hem med mej. när vi kommer hem så ska vi kolla på skräck film och så ska hon sova här. det ska bli så kul !! idag var det lång dag men det gick väldigt väldigt snabbt! min farmor kom och hämtade mej och vi åkte hem till henne, där åt vi kyckling och potatisgratäng. på lördag är det alla hjärtansdag och då fyller min farfar år. Och så blir det träning. men det är bara det att vi ska ha träning med sr och jr tränare, så det blir ganska hård träning. Puss / cia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska vell inte ha träning på lördag???

2009-02-13 @ 23:14:09
Postat av: cia

nej ;) jag menade fredagen :)

2009-02-14 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0