Ny frisyr

Det var jätteskönt idag i skolan eftersom att vi bara hade fem lektioner inkluderar lunch. egentligen skulle vi ha haft sex lektioner , men eftrsom att vi inte hade msik fick vi börja me svenskan tidigare. Så vi slutade tio i ett. egentligen skulle jag va me emma och hon skullefölja me mej och klippa mej , men eftersom att alla förutom jag och mamma är sjuka så fick inte emma komma. Halv sju så följde mamma me mej och vi åkte och klippte mitt hår. det blev ganska bra , de tvar bara några saker som fattades. Sen så hade vi jättetur ! Jag köpte några skor som jag tänkte ha till miami för bara 100kr. Det ee ett ganska bra fynd. Imorrn fyller philip år och vi har köpt två dinousaurier och en radiostyrdbil. 
                                                               
                                                                                                                   Före:
                                                                                                   
                                                                                                                 
                                                                                                                 Efter:

                                                                                                 
                                                 
                                                                                                 
Här ee skorna jag köpte , men det ee bara det att när vi kom hem och jag skulle kolla på skorna så märkte vi attd em hade givit och två vänster fötter , så vi måste åka och byta dem senare. Puss / cia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0