Emma...

Idag så vaknade jag ungefär klockan nio och sen så åt jag en macka me jordgubbssylt. klockan 12 så kom den fantastiska emma ;) Vi hade askul , först så typ gjorde vi carlsson me min syrra och sen så kom linn över och vi kollade på american pie , the naked mile. Inte för att vi kollade så mycket men vi skrattade ändå ganska mycket. vid halv fem så följde emma och jag me linn för att hon skulle hem. när vi hade kommit halvägs så kommer linn på att hon hade glömt sina nycklar , men som tur så var hennes pappa hemma så hon kom och hämtade dem senare. sen så åkte vi till träningen. där så gjorde vi klart programmet och ändrade pyramiden. Nej , mu måste jag faktiskt forsätta äta lite mat ! Puss // Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0