....

det blev ingen bio igår eftersom att vi ville se en film som philip inte skulle orka se och vi hittade ingen barnvakt så det blev eriksdalsbadet igår istället. det var jättekul och jag åkte den blåa rutschekanan (elr hur det nu stavas) miljontals gånger. pappas rekord blev på åtta sekunder medans mitt rekorde blev 9.50 ;) vi gick typ upp och duscha och sånt vid kvart över fem, och tur var det eftersom att eriksdalsbadet stängde klockan sex så om vi hade gått upp senare kanske vi knappt hade hunnit att duscha. efter det så åkte vi till olearys och åt där. jag åt revbensspjöll med bbqsås. det var jätte gott ! sen så kom vi hem och kollade på film. idag så vaknade jag vid 10 tiden och ändå så åt jag frukost vid halv tolv :) sen halv två så ska pappa skjutsa mej till anna. här kommer en lista som jag har tagit från emma :

1) Kopiera Testet
2) Klistar in på din Blogg (om du har)
3) Kryssa i det du har                   

[x] Mamma                                                 
[x] Pappa                                              
[ ] Styvmamma                                                                  
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x ] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[x] Eget rum
[x ] Swimmingpool
[ ] Hot tub
[x] Mer än en cykel
[ ] Gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL : 10

[x] Säng större än normalt (minst 1 m bred)
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Fungerande klocka
[x] Mp3spelare/ipod
[ ] En fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[x] Gameboy/advance (när jag va liten)
[ ] Gamecube
[ ] Super nintendo
[ ] Nintendo ds

TOTAL : 6

[ ] Pokerbord
[x] Basketkorg (en liten)
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljadbord
[ ] Fotbollsbord
TOTAL : 1

[x ] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[x] Lacoste,Laliscot,JL,Puma klädsel ..
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 4

[/] Jobb/sommar jobb
[/] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym/cologne
[x] MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon (mobil och hem tel)
TOTAL: 5

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[x] Något annat instrument
[x] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[x] Haft en personlig tränare
[ ] Dyra smycken
[x] Träffat en kändis
TOTAL: 7

[x] Platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] Har 1000 spänn på dig just nu
[ ] Kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[x] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[x] Varit i Sydamerika
TOTAL: 5

[x] Föräldrarna har bil
[x] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Nybygge med pool osv.
TOTAL: 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo
[ ] Suttit i en helikopter
[x] Äger en videokamera
[x] Egen laptop
[x] Egen dator
TOTAL: 4

Totalt: 43  Uppeklassens Snobb
 
1-23 = Ghetto-Kid
24-33 = Vanlig
34-40 = Bortskämd Brat
41+ = Uppeklassens Snobb

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du har haft en personlig tränare ?

2009-01-05 @ 16:58:32
Postat av: cia

ja jag hade det när jag gick på tennis förut ;)

2009-01-05 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0