Huddinge

Idag så skulle jag va me emma, anna, jenny, mickis och nellie. fast hon skulle komma lite senare. första så åkte anna , emma och jag till huddinge centrum och skulle vänta på jenny och micaela där. när dem kom så åt vi på donken. sen så stack vi hem till jenny och där så låg vi och slappa och åt massor áv godis. sen när nellie kom så gick vi ut och hade väldigt kul. när jag väl kom hem så la jag mej ner och kolla på film. och nu så ska jag snart gå och lägga mej. och sen imorrn blir det träning. då ska vi göra programet. och om vi har tur så kanske vi gör det med lite bygg ") see you later alligator !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste blogga mera,,,du bloggar nästan aldrig:(

2009-01-20 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0