Lite design ;)

Nu har jag verkligen bestämmt mej för att jag ska skärpa mej ! jag lovar verkligen den här gången ! Igår så vrickade jag foten :( det gjorde asont. så vem vet om jag kommer kunna träna imorrn . Om ni undrar varför jag inte ee i skolan ee för att vi ska ha öppethus så vi flyttar fram alla lektioner fem timmar ! så jag kommer börja tio över tre och sluta klockan åtta. det ska bli ganska kul, men ändå ganska jobbigt eftersom att vi knappt kommer att ha ork att jobba. men men ;) om ni undrar varför min blogg ser lite konstig ut ee för att jag håller på att fixa lite ny design. och det går inte så jätte bra. men jag har nsätan fårr det som jag vill ha det. Så jag behöver bara fråga några vänner hur man gör det sista ;) snart ska jag till bussen men jag kanske slänger in ett inlägg ikväll om jag har tid och ork. Puss / Cia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0