HCE !

Fan vad tråkigt jag har haft det idag. jag har vart tvungen att ta hand om min lillebror hela dagen eftersom att pappa skulle åka och jobba en stund och sen sås kulle han till banken och massor av saker , och mamma jobbade så jag fick ta hand om honom och göra allt han ville :P inget kul ! här kommer en till lista , den ee ganska gammal men jag ville ändå ha me den :P 

Cheer förebild: vet inte precis ?
Favorithopp: det ee lite olika
Dans eller bygg: bygg ee definitivt t roligast , men dans ee också kul !
Hopp eller gymnastik: gymnastik
Tävling eller träning: tävling ee roligast men det ee ju så sällan:( men träningar ee också roliga
Mr, Jr eller Sr: jag är minior
Färger: Blå och vit
Tränare: Elin och Katta
Förening: Haninge cheer elite (www.cheerelite.nu)
Lag: Minior A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0