PARTY

Har tyvärr inte kunnat blogga i helgen, men det var bara för att jag har vart hos anna.

FREDAG:  Jag följde me anna till haninge centrum där vi skulle köpa nåt till discot som skulle va me alla sexor sen på fritidsgården. när vi kom hem till henne åt vi och sminkade oss och så. tio över sex kom ebba och miranda för att em skulle ta bussen me oss. men eftersom vi skulle behöva gå kvart i så fick vi skynda oss. anna och jag sminkade och plattade deras hår och försökte hinna, men det slutade ändå att vi fick springa dit. Det var askul p festen. vi typ skakade loss och körde dansstop och sånt. den började klockan sju och slutade elva. annas mamma kom och hämta oss ungefär fem över oh vi tog me oss en hel chipspåse. vi somnade typ kvart över ett. :)

LÖRDAG: Vi vaknade typ nio eler halv tio eller vad det var. det var nånstans mellan där. jag åt en macka me kaviar och anna tog en macka me chokladpulver :P haha. undra hur det smakar. Vi satte oss vid datorn och micke fråga om vi ville följa me och bada i torvalla. vi sa ja och började packa. dem som var me var emma, edi, jasmine, jag, anna, micke och jonas var me en liten stund. vi hade kul och vi hade vattenkrig och kastadei varann. fy fan vad kul det var ! vi var där från ett till tre, alltså till det stängde. sen så kom hela familjen me bilen och vi åkte till heron city för att syrran och brorsan skulle ha fest. det var gansk kul antar jag. vi var där i nästan tre timmar. nejmen nu måste jag forsätta me Cuba eftersom det ska vara helt klart på måndag.  Puss/  cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0